Cuma, Kasım 19, 2004

Balaban naghmasi Voyagerda

Men hemeshe eshitmishdim ki azerbaijan musighisinnen bir parcalar Voyager gemisile goylere yollanib, amma hech vaght bunu butun inana bilmemishdim. Dunen sitelari axtarirdim ki oz webloguma munasib linkler tapam, nehayetde bu site-a rast geldim. Burda bunnan elave ki bu xeberin dogrulugu gosterilib, ona raje' yaxchi bir ittila'atda var. onun tarjumesini de azeri dilinde va ereb elifbasinnan burda tapa bilersiz. Buna raje' ele ittila' aziyde ki men hetta ayri adamlardan ehitmishdim ki Koroghlu operasinin overturun ya hetta butunlughun fezaya yolluyublar! Aydindir ki bu sozde bizim yoldashlar oz te'essularinda azerbaijana bu xebere gatib ve onu boyudubler, amma bunnan elave bu xeber ozu chox jalib bir xeberdir!yashasin bizim azerbaijanin balabancilari!

Hiç yorum yok: